Sunday, December 03, 2006

Vi vill alla ha samma sak

Jag kan inte förstå varfor några personer är rasist eller nazist . Jag ha tur att någon ha aldrig varit rasist mot mig men jag vet att det kommer. Några folk tror att de är högre än andra folket från andra länder. De vill bara lägga ner andra folk för att känna sig bra och trygga.De som är rasist är rädd, omogen och vet inte vad liv betyder. Om du är frustrerad med någon ,varfor bara kolla på deras färg? Livet är vacker för att det finns färg i hela världen. Du kan inte springa från en del av livet. Om du är så rädd , kolla på dig själv och tänker vad du behöver i livet för att göra dig glad.
Jag tror att det kosta ingeting att vara snälla mot alla men det kosta mycket för att vara elak mot andra.Det finns ingen högre människor på jorden. Vi vill alla ha samma sak. vi ha karlek, kompisar, förståelse, äter mat, skratta, älskar vår fru och barn och går till jobbet på morgonen.
Alla de här är vad alla folket vill ha eller göra i hela världen. Livet är underbart att leva.
Om du ta din tid att vara rasist mot andra eller misshandla din fru och barnen sluta idag ! och försök ha färg i ditt liv som kan göra dig glad och snäll .Om du inte kan göra dig det är bättre du gå till ett sjukhus idag.

No comments: